Persoonlijke effectiviteit
Professioneel en effectief communiceren

Johan de Haas Trainen & Coachen

Teamwork at meeting
Communicating
Business people communicating and talking

"Zo dicht mogelijk langs elkaar heen praten"

Effectief communiceren is “zo dicht mogelijk langs elkaar heen praten.” Hoe vaak gebeurt het niet dat je denkt dat je de ander begrijpt. Aan de slag gaat en er later achter komt dat die persoon heel wat anders bedoelde? Of ben je soms zelf langdradig van stof en krijg je de opmerking om eens wat sneller to the point te komen?

Goed communiceren is echt een kunst en is de belangrijkste vaardigheid die je in je (professionele) leven kunt gebruiken. Sneller tot de kern komen, directer communiceren, professioneel feedback geven voordat er problemen ontstaan.

Doelgroep: medewerkers en managers in organisaties. Minimaal MBO niveau.

In deze training leer je professioneel communiceren:

Dit kan een workshop van een halve dag zijn of een aantal dagen duren. Onderwerpen worden naar behoefte ingezet. Van de Kracht van Taal tot en met het Geven van Feedback of het Actief Luisteren.